Ja då var de Lördag,är trött och ska snart iväg.... Hade mkt trevligt igår i Adak :) Men var inte så kul o köra hem sen för de var mega dimma,så de vart o köra himla sakta hem haha!! Ne nu måste jag upp å dola på lite innan ja ska iväg!!!
//B3ttan
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar