fredag 28 augusti 2009

Lördag!

Ja då var de Lördag,är trött och ska snart iväg.... Hade mkt trevligt igår i Adak :) Men var inte så kul o köra hem sen för de var mega dimma,så de vart o köra himla sakta hem haha!! Ne nu måste jag upp å dola på lite innan ja ska iväg!!!
//B3ttan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar